Hledáme parťáky do týmu

Učitel/průvodce pro 1.stupeň a 2.stupeň ZŠ (matematika, český jazyk, anglický jazyk)


Náplň práce:

1. Podporuje žáky v jejich vlastním učení a objevování. Jeho úkolem je pomáhat žákům hledat informace, klást otázky a rozvíjet kritické myšlení.

2. Podporuje žáky v rozvoji sebeřízení a samostatnosti. Tento aspekt zahrnuje pomoc žákům při stanovování vlastních cílů, plánování aktivit a vyhodnocování jejich pokroku.

3. Je důležité zajistit, aby se všichni žáci cítili v bezpečí a byli motivováni k učení. Učitel pracuje na vytváření pozitivní a respektující atmosféry, kde je podporována diverzita a spolupráce.

4. Učitel může navrhovat a organizovat různé vzdělávací aktivity, které odpovídají zájmům a potřebám žáků. Tyto aktivity mohou zahrnovat projekty, skupinové práce, dílny a exkurze.

5. Učitel pomáhá žákům rozvíjet schopnost reflektovat své učení a výsledky. Součástí práce je také sebehodnocení učitele a hledání možností pro vlastní profesní růst.

6. Učitel aktivně spolupracuje s rodiči a místní komunitou, aby podpořil vzdělávací proces a zapojení žáků do reálného světa.

7. Učitel se snaží reagovat na specifické potřeby a zájmy každého žáka, čímž se podporuje diferenciace výuky.

8. Učitel usiluje o rozvoj demokratického myšlení a hodnot. Vzdělávací proces zahrnuje diskuse o pravidlech, rozhodování ve skupině a respektování různých názorů.


Požadujeme:
VŠ – práce vhodná i pro absolventy
Práce na HPP, DPP, DPČ



Družinář/vychovatel pro ZŠ

Náplň práce:

1. Pomoc studentům převzít odpovědnost za své vlastní učení a rozhodování.

2. Činnost spíše facilitátora, který pomáhá studentům objevovat a zkoumat nové znalosti a dovednosti. Pomáhá vytvářet prostředí, kde jsou žáci motivováni k aktivnímu učení.3. Zaměření na rozvoj sociálních dovedností a emočního zdraví studentů. Podpora pozitivní interakce mezi žáky a řešení konfliktů.

  • Práce na vytváření silné komunitní atmosféry, kde se každý student cítí vítán a respektován. Podporují spolupráci a vzájemnou pomoc mezi studenty.
  • Individuální přístup k jednotlivým žákům a reagovat na jejich specifické potřeby.
  • Organizace různých učebních a volnočasových aktivity, které podporují rozvoj kreativních a praktických dovedností žáků.
  • Vychovatelé se účastní procesů hodnocení a sebereflexe, aby neustále zlepšovali své metody a přístupy zaměřené na efektivní vzdělávání.

Požadujeme:
VŠ – práce vhodná i pro absolventy
Práce na HPP, DPP, DPČ