Hledáme parťáky do týmu
Učitel/průvodce pro 1.stupeň a 2.stupeň ZŠ (matematika, český jazyk, anglický jazyk)
Náplň práce:
1. Podporuje žáky v jejich vlastním učení a objevování. Jeho úkolem je pomáhat žákům hledat informace, klást otázky a rozvíjet kritické myšlení.
2. Podporuje žáky v rozvoji sebeřízení a samostatnosti. Tento aspekt zahrnuje pomoc žákům při stanovování vlastních cílů, plánování aktivit a vyhodnocování jejich pokroku.
3. Je důležité zajistit, aby se všichni žáci cítili v bezpečí a byli motivováni k učení. Učitel pracuje na vytváření pozitivní a respektující atmosféry, kde je podporována diverzita a spolupráce.
4. Učitel může navrhovat a organizovat různé vzdělávací aktivity, které odpovídají zájmům a potřebám žáků. Tyto aktivity mohou zahrnovat projekty, skupinové práce, dílny a exkurze.
5. Učitel pomáhá žákům rozvíjet schopnost reflektovat své učení a výsledky. Součástí práce je také sebehodnocení učitele a hledání možností pro vlastní profesní růst.
6. Učitel aktivně spolupracuje s rodiči a místní komunitou, aby podpořil vzdělávací proces a zapojení žáků do reálného světa.
7. Učitel se snaží reagovat na specifické potřeby a zájmy každého žáka, čímž se podporuje diferenciace výuky.
8. Učitel usiluje o rozvoj demokratického myšlení a hodnot. Vzdělávací proces zahrnuje diskuse o pravidlech, rozhodování ve skupině a respektování různých názorů.
Požadujeme:
VŠ – práce vhodná i pro absolventy
Práce na HPP, DPP, DPČ
Družinář/vychovatel
pro ZŠ
Náplň práce:
1. Pomoc studentům převzít odpovědnost za své vlastní učení a rozhodování.
2. Činnost spíše facilitátora, který pomáhá studentům objevovat a zkoumat nové znalosti a dovednosti. Pomáhá vytvářet prostředí, kde jsou žáci motivováni k aktivnímu učení.3. Zaměření na rozvoj sociálních dovedností a emočního zdraví studentů. Podpora pozitivní interakce mezi žáky a řešení konfliktů.
- Práce na vytváření silné komunitní atmosféry, kde se každý student cítí vítán a respektován. Podporují spolupráci a vzájemnou pomoc mezi studenty.
- Individuální přístup k jednotlivým žákům a reagovat na jejich specifické potřeby.
- Organizace různých učebních a volnočasových aktivity, které podporují rozvoj kreativních a praktických dovedností žáků.
- Vychovatelé se účastní procesů hodnocení a sebereflexe, aby neustále zlepšovali své metody a přístupy zaměřené na efektivní vzdělávání.
Požadujeme:
VŠ – práce vhodná i pro absolventy
Práce na HPP, DPP, DPČ